Monday, May 08, 2006

bir avuç efe ile...

4 comments:

copycat said...

ayyy efe mmidem kalktı yaa!!!abi sen uçmuşuuun.hahhahah!!!serraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nerdesiiiiiiiin efenin sana ihtiyacı vaaaaaaaaaar!!!!!!hehehehhe oluuum başka kız okusa korkacak lan sendeeeen.hehehehhe.ama güzel olmuş ne diim.cesurca ve hoş

Özgür Ulutaş said...

ah Efe ah! sonuçlarını hiç düşünmüyorsun!!! o Bir miloyn efe teker teker bir vücutta hayat bulsa, o zaman nooolcak? Yani her gittiğin yerde bi tane daha senden olacak, kendinden sıkılacaksın bir süre sonra, delireceksin sonunda! Ha! tamam senin suçun ve haketmiş olursun! Ya biz, biz napcaz, yani tamam seni seviyoruz ama senden 1milyon tane daha olursa seni de bir süre sonra sevemeyiz ama... di mi?

mjqueen said...

hehe valla ben nehirin aksine okurken çook eğlendim :))aslında aso-ıl sevindiğim bölüm hiç okula geldiğinden falan bahsetmemiş olman..yanee aslında farkında bile olmadan çook ciddi bi tehlike atlatmışız hehehe.hepimize geçmiş olsun :)))

mormiye said...

hay bin kunduz,yanlış yazıya yorum yazmışım,neyse anlaşılmıştır nasıl olsa