Thursday, September 10, 2009

  • yine doluyum, yine baska bir yaziya basladim. ama yine her zamanki gibi sildim sonunu getirmeden. iki uc aydir bu istege bagli olarak yazinin sonunu getirmeme durumunu yasiyorum, bakalim beni nerelere goturecek...

  • mesela birisiyle ayakustu karsilastim, selam naber derken beni gereginden fazla ayakta tuttu, bildigin konusmasinin orta yerinde "Oldu hadi baays..." gibisinden adami got pozisyonda birakarak cekip gitmek istiyorum bu aralar. birinde patlayacak ama, hadi hayirlisi.

  • ya o degil de, ertugrul ozkok ile ahmet hakanin hac seferine hic goz gezdiren var mi? gun gectikce, deneyimlerini kaleme aldikca daha da alcaliyorlar gozumde lan... adamlar sayesinde kendi inancimin aslinda ne kadar yuksek oldugunu gordum allah carpsin bak :) ertugrul ozkok orada su yasina kadar cevirdigi haltlarin muhasebesini yasarken temizlendigini sanip mutlu oluyor; ahmet hakansa isin tamamiyle turist kafasinda, iste gitmeden once cantaniza alinacaklar, ipod a konacak sarkilar mevlutler falan yaziyor... oha lan :) dun muydu evvelki gun mu, ertugrulcugum butun muslumanlik dininin en buyuk kuralinin ickiyi yasaklamak oldugunu yazdi... oyle bir laf ki bu, ben bu lafi istedigim yere cekerim, ki geliyor da: butun din aslinda bizlere domuz eti yemeyelim, alkol almayalim diye geldi degil mi ertugrulcugum? baska hicbir numarasi yok degil mi? ne bos beles adamlarsiniz siz ama ya...

  • bu arada bilginiz olsun, bu adamlar 2006dan beridir bu turu yapmayi planliyordu. maksat muslumanligi kullanan politikacilarin ayaklarina surtunmek...

  • mahvettin beni yabanci klavye...

  • Son padisah Mahveddin

1 comment:

Boş insan said...

ahaha son padişah!