Sunday, April 26, 2009

GSTF & Araba - Yol Tespiti

Çıksam jürinin karşısına, proje diye şunu anlatsam ben:

"Bir makine tasarladım, insanları bir noktadan başka bir noktaya karayolu üzerinden saatte belirli bir kilometre hızla ulaştırıyor. Bunu yapması için tasarladığım makinenin bir yakıta ihtiyacı var, bunu da doğada, belirli yataklardan elde edebiliyoruz. Doğada da sınırlı bulunuyor bu yakıt. Ayrıca bu yaptığım makineler için yine yakıtının hammaddesini kullanarak sadece bu makineye özel bir yol yapıyoruz." desem ben gstf stüdyosunda...

...beni mantar panoya etlerimi çekiştire çekiştire raptiyelerler, beni kurtarmak isteyeni de raptiye fabrikasına ağır işçi diye verirler.

Ama işte sen buna araba diyorsun, asfalt diyorsun, yol diyorsun, bir de gidip milyarlar verip markaların arabalarını alıyorsun. Bu durumda ben mi tuhafım yoksa sen mi enayisin?

No comments: