Thursday, December 31, 2009

Basliksiz bilmemkacinci blog yazisi

2009'dan aradigini bulamayan herkese;

2010 da bir boka benzemeyecek ve yine aralik ayinda ondan kurtulmaya calisacagiz. Hicbir sey degismeyecek. Kalin gelen sey hala kalin gelecek, at organina kelebek konsa bile hala at organi at organi olarak kalacak. Artik butun derdimizi tasamizi takvim sayfalarindan cikarmayi bir kenara biraksak diyorum, bir ic patlamasi olarak... Bos isler bunlar, yok yeni yilda yeni asklar, yeni heyecanlar... Boku cikti ortaligin, millet ekmek pesine dustu; daha ekmek pesine dusmemis biri olarak da herkes tarafindan ayiplaniyorum zaten; siz / sen hala eglenmek diyorsun. Su an tam olarak bilmedigim bir evdeyim, yilbasini da orada kutlayacagim ben. Sartlar y.rrak gibi olunca insan istedikleriyle olamiyor evet. Zaten agzimizin icine sican da bu sartlar olmadi mi her 365 gunde bir?
Su an evde yalnizim, grooveshark acmis arctic monkeys diskografisi (nanay) dinliyorum karistira karistira, guzel gecer belki gecem diye... Hicbir beklentim yok 2010'dan zaten. Kullerimden dogacagim yil da olmayacak, piyasaya atladigim yil da; mal geldim mal gidecegim. Herkes gibi. Ucuncu kisilerin benden bahsetmesini takmayarak, az buldugu samimi ortami birilerini ezerek kullanan insanlarin arasinda onlara bagisiklik kazanmaya calisarak gecirecegim. Insanlara kendimi kanitlamayarak gecirmeyi planliyorum 2010'u; gel gor ki umutla bakmis olsam bile 2010'da burnumdan gelecek. Benim bir istegim varsa o da butun bir yil burnumdan gelecek olsa bile sekilli bicimde burnumdan gelmesi.
Dedigim gibi, 2009 atski gibiydi. 2008'de oyle matah bir bok olmadi, 2007 bu ikisinden bile silikti, 2006 namina aklima gelen bir halt bile yok... Tek yurek olup yine girecegimiz bir yildan buyuk umutlarla bahsedecegiz bu gece boyunca, belki yarin da bahsedilir, ne bileyim. Ben de oyleyim, olmayacagim falan demiyorum. illa birilerinin pesine takilmak gerekiyor ya, yalniz yapamiyor ya insan... Herneyse efendim, 4 ocak ilk resmi gun olacak ama basimizda halen vizyonsuz insanlarla hayatimiza devam ediyor olacagiz. Degismek icin bir gune konsantre oluyoruz, ama bir sonraki gun icin degil. Tek bir gun icin guzel elbiseler giyecegiz, agiz dolusu gulecegiz, eglenmeye calisacagiz... Daha fazlasini yapanin da ski saolsun, hatta benim icin de eglensin. Insanlarin halden anlamalarini umarak bir yila girmeye calisacagim ben. Cikar gutmeden yine birilerine yardim edeyim derken kendimi kullanilir bulacagim, Kafam ic kavgamdan kazan gibiyken birilerinin hayvanca beni durterek evladimla baslayan cumlelerini dinleyecegim istemeden, ilaclari almaya devam edecegim, yapilmasi zorunlu butun odevleri yine gunu gunune yapacagim, istedigimi versin diye benden asagilik insanlara boyun egecegim, baskalarinin kisisel hayatlarindaki sorunlari benim ustumden cikarmalarina ses etmeyecegim... bunun gibi seyler.
Benim de ferdi avuntum var tabi ki, sizler gibi: Sessiz atin ciftesi pek olur. Ama ben bir denizanasiyim.

No comments: